یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال


خدا رو شکر همه چیز دارم غیر از یه آرامش نسبی که امیدوارم امسال بهش برسم .... این بخشی از نوشته ی سال قبلمه که توی این سال از خدا خواسته بودمش و خدا رو شکر بهش رسیدم، آرامشی که از خدا می خوام همه ی آدمها بتونن به نوعی تجربه اش کنن !
....
........
سال 87 برای من سال واقعاٌ خوبی بود گرچه توی هر سال روزهایی پیدا میشن که با خواسته های آدم همخونی ندارن و هرلحظه از خدا می خوای که زودتر تموم بشن و برن پی کارشون ! ولی بیشتر روزهای این سال رو دوست داشتم، چه از همون اولش که با نگرانی داشتم به آینده نگاه می کردم و چه وسطاش که پیوندمون رو امضا کردیم و حتی روزهای آینده اش که دیگه پدر هرچی سینما بود و درآورده بودیم و دیگه فیلمی نبود که ندیده باشیم ... تا بازارهایی که رفتیم و خریدهایی که کردیم مهمونیهایی که رفتیم .... تا اینکه دیگه امسال به امید خدا به خونه ی خودمون بریم و آرامشی رو که کسب کردیم بتونیم در کنار هم بارورش کنیم و به کل زندگیمون (خودمون و اطرافیانمون) ببخشیم ....
به امید اینکه تو خونه ی همه تون شادی باشه امیدوارم سال نوی خوبی داشته باشید من برای زندگی خودمون از خدا سلامتی و شادابی و مال آرزو می کنم تا بتونیم زندگیمون رو به خوبی به امید خدا شروع کنیم ....
به امید سالی پر نشاط



* راستی تا یادم نرفته بگم که امسال ما سر سفره ی هفت سینمون یه تخم مرغ رنگی دیگه هم به تعداد تخم مرغامون اضافه شد که البته باید همینجا اعلام کنم که خودم میخورمش چونکه دوسسسسسسسسسسسسس دارم ! ;-)