... میدونی ! خدایی هردفعه که یاد قضیه دیشب می افتم ، کلی خوشحال می شم ! هم برای خودم که بالاخره تونستم این کارو انجام بدم و هم برای تو که تونستم اینقدر خوشحالت کنم ، شاید نشه تصور کرد اما لحظه های قشنگی که من دیروز تو اون اتاق داشتم رو هیچ موقع یادم نمی ره ... بهت هم کفتم ، چون واقعا اونقدر فضای اونجا توش صمیمیت و صداقت موج می زد که حرفهایی رو که به قول تو اگه آدم به طرفش علاقه و اطمینان نداشته باشه نمیزنه ؛ حرفهایی که شاید جزء اسرار زندگی آدمه .

خدایا من ازت ممنونم بابت این همه نظر مثبت و این همه انرژی مثبت ....


دیدی بهت گفتم من دلم روشنه ! دیدی که گفتم اتفاقاتی که تو زندگی می افته رو اگه با یه دید دیگه ببینی کلی نظرت راجع به زندگی عوض میشه .... فقط باید به این فکر کنی که ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند تا تو کارت پیش بره !!!

از این که پیشم هستی واقعا ازت ممنونم ...

نم نم بارون چشام ، گواه عشق پاکمه
هم نفس قسمت من ، دوست دارم یه عالمه ......